Søk i denne bloggen

onsdag 17. august 2016

Day one

I dag har vi kost oss masse på en lånt hytte i Høvåg.  Vi kom oss selvfølgelig ikke av sted før klokken var nesten 16. Da vi dro kjente jeg at jeg begynte å bli litt stresset og irritert. Hater å la solen gå fra meg :) Etter som at vi bor i Norge er hver dråpe av D vitamin nødvendig.




Da vi kom frem tenkte jeg egentlig at dagen var gått litt fra meg, men der tok jeg skammelig feil.
Irritasjonen/stress forsvinner fort når lander på en perle som dette.
Jeg skulle virkelig ønsker at vi kunne hatt vår egen plass med sjøen (kanskje en dag når vi blir rike).

Må vel bare svelge tanken om at mange ikke får kose seg på disse nydelige plassene i det hele tatt. Så da er det bare å nyte det når man er heldig den ene dagen.

I dag fikk jeg virkelig børstet støvet av speilrefleksen å tatt litt bilder igjen. Det er kanskje litt lurte å ta litt bilder hvis det skal noe blogg. Jeg har også en liten plan om å lage noen fotoalbum til EllieBaby. Så da blir det to fluer i en smekk :D
Mitt lille nurk smiler for en fin dag.

Nå er det natta :) I morgen er det baby svømming for store og små.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar