Søk i denne bloggen

torsdag 25. august 2016

Er det bare meg som reagerer på dette?

I går tok jeg meg en tur til frisøren for første gang etter at babyEllie ble født. Jeg er ikke den som flyr så alt for ofte til frisøren, men de gangene jeg drar er det virkelig nødvendig. Hadde også bestemt meg for at jeg ønsket å klippe håret mitt gange kort denne gangen. Etter som jeg har vært gravid/ammet så har håret begynt å falle av. Vet jo egentlig at det bare er det håret jeg skulle ha mistet under graviditeten, men det føles så mye mye mer når det faller av så fort. Da tenkte jeg at håret ville føles/se litt tykkere ut om jeg fikk en kort frisyre. Sist gang jeg var hos frisøren hadde jeg også godt med ettervekst og behov for en god klipp. Jeg pleier også å ha i et skyll så stripene skal se litt jevnere ut. Da betalt jeg 2100,- hos den samme frisøren (HairShop)som jeg var hos nå. Når jeg skulle trekke kortet denne gangen kom det på 2700,-. Jeg så gjennom kvitteringen å så fort at jeg hadde betalt 130,- for en kur jeg ikke hadde sakt ja til og noe som hette lett form til 50,-. Resten av prisen kunne jeg ikke forstå hvor kom fra. Jeg kjente meg litt som OneCall reklamen hvor de ikke ønsker å betale mere for samme produkt. Nå hadde jeg jo nettopp en liten diskusjon med Bjørklund om graveringen på bestikket til babyEllie. Da fikk jeg det faktisk ned til halv pris etter en liten diskusjon over telefonen. Kanskje det er mamma rollen (hormoner) som gjør at jeg reagerer på disse tingene. Eller om jeg bare er dritt lei av å trekke kortet for å så irritere meg over det. Jeg bestemte meg uansett for å ringe frisøren. Hårkuren mente hun at jeg trengt og de andre 50,- var for at hun fønte håret mitt.  Det er greit nok at jeg kanskje hadde behov for en kur, men det faktisk lov å spørre kunden før man putter i et produkt som koster penger.  Hun sa også at hun skulle ha tatt ekstra betalt for at hun brukte børsten i håret mitt, men det hadde hun vært snill å ikke ta med. Hva har skjedd med kundeservicen hos frisøren? Det er jo når man komme hjem fra frisøren at håret skinne, men nå skal vi betale ekstra for at de skal gidde å føne&børste håret. Fikk ikke noe godt svar på hva de resterende 300,- var for. Så nå er også HairShop  på BoycottLista. Alt alt ble jo klippen bra da :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar