Søk i denne bloggen

onsdag 17. august 2016

Ny blogg Nye muligheter

Jeg tenkte at jeg skulle prøve meg på litt blogging igjen. Det har ikke fungert så bra for meg tidligere, men jeg kjører på en gang til. Er ikke spesielt god til å skrive rett eller lage gode innlegg, så dette blir nok en ganske god utfordring for meg. Jeg er den personen som heller ringer frem for å sende melding så jeg slipper å skrive :)

Jeg kommer til å skrive/ lage innlegg mest for meg selv. Kanskje stikker noen innom å leser en gang innimellom, men kommer ikke til å dele den med noen kjente.

Ønsker å skrive om alt fra familieliv, trening, interiør og kanskje litt matlaging.  Har ikke satt opp noen spesiell mal for hva som blir hoved temaet her.

Kanskje jeg skal skrive litt om meg selv :)  Jeg bor i Kristiansand sammen med min samboer. Vi flyttet tilbake hit i februar etter 2 1/2 år i Oslo I april fikk vi vår lille baby Ellie som nå snart er 4 måneder nå. Omstillingen fra å være bare meg til å bli mamma var ganske stor/hard. Det blir heldigvis lettere og lettere  etter hvert som hun vokser til. Jeg har også to hunder Lilli og Shasha som vi "adopterte" når de var rundt 2 år. Vi bor alle 5 i en ganske liten leilighet på 65 kvadratmeter med stort ønske om hus etter hvert.



Da ser det ut til at dette ble mitt lille første innlegg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar