Søk i denne bloggen

tirsdag 23. august 2016

GrønneWibber

Jeg har egentlig aldri være noe plante menneske. I nesten alle de årene jeg har bodd for meg selv har jeg ikke eid en eneste plante. Jeg pleier noen ganger å kjøpe meg en liten svibel til jul, men det er den største planten som har kommet inn døra mi Jeg har brukt litt tid på å venne meg til denne "grønne plante" trenden kan du si... Men i dag kom den første store planten over dørstokken. Nå er jeg rimelig stolt (bare den holder seg i live)!! Klarte til og med å kjøpe ny potte til dette lille vidunderet.  Kjenner at jeg har litt for godt tid om dagene, etter som jeg klarer å legge så mye tanke og glede i en plante. Det er helt klart litt for å lett å havne på noen shopping runder når man har mamma perm.

Har ikke fått tatt bilde av mitt lille plante vidunder, men legger til noen inspirasjons  bilder.

De 5 mest trendy potteplantene 2016 i følge plantasjen 
Noen nydelige grønne blader fra mester grønn




Kaktusbølgen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar