Søk i denne bloggen

torsdag 18. august 2016

Younger Younger Younger are you

I dag var første dag med babysvømming. Jeg måtte stå opp kl 9 i dag, noe som er veldig uvant for meg i disse dager. Var rimelig spent på hvordan det skulle gå i vannet med lille babyEllie. Hun ville selvfølgelig ikke spis når hun sto opp, så det satt litt nerver spenn for meg. Da går jeg bare å venter på at alarmen skal gå :) Det gik heldigvis fint, men hun var rimelig sulten og trøtt da vi satt oss i bilen på vei hjem.


I 18 tiden slengte jeg meg på sykkelen i sinne etter en liten krangel hjemme. I sinne fløy jeg ut døren uten å ha spist. Det skulle jeg få svi for etter et par mil på sykkelen. Kom meg heldigvis hjem til slutt med litt godt mot og motivasjons musikk på øret. Ingen ting hadde vært verre en ringt etter henting. 

Da jeg kom tilbake til hjemme hadde stemningen lettet litt i mitt hode heldig vis for min partner :) utrolig hva en trenings økt kan gjøre med humøret. 




På slutten av kvelden fikk jeg tid til å kose meg med litt speilrefleksen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar