Søk i denne bloggen

fredag 19. august 2016

Det dobbelte....

Da vi feiret dåp til vår lille babyEllie fikk vi masse fint sølv bestikk.  Dette hadde jeg veldig lyst til å gravere inn navn og dato på. Vi dro først på Mestergull for å bestille gravering på det ene bestikket. Det kom på 350,- totalt for hele settet. Så tok vi turen over til Bjøklund for å bytte og gravere inn på ett nytt bestikk. Beskjeden vi fikk fra de var at vi ikke kunne betale for varen før den kom til butikken. Da bestilte de inn bestikket med gravering ferdig. Jeg tenkte ikke så mye over prisen etter som vi nettopp hadde betalt for samme type gravering på Mestergull. Etter 2-3 dager fikk vi melding om at varen var kommet i butikken. Da vi skulle betale for bestikken/gravering på Bjørklund holdt jeg på å dette i bakken.
Dette er kviteringen vi fikk fra Bjørklund.
Det kostet altså mere for graveringen en det gjorde for hele sølvbestikket totalt.  Dette kjenner jeg at de skulle ha informert oss om da vi bestilte gravering hos dem. Hadde noen sakt til meg at graveringen ville komme på over 1000,- hadde jeg helt klart ikke ønsket gravering på bestikket. Konklusjonen er helt klart at man aldri skal graver noen ting på Bjørklund. Dette er en lekse jeg sent vil glemme for den svei godt i lommeboken. 

Dette er det første bestikket fra Mestergull.

Graveringen som ble gjort på dette bestikket (teksten til 350,-)

Bestikket fra Bjørklund. 

Graveringen som ble gjort på det (teksten til 1015,-).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar